środa, 25 listopada 2015

Bolesławiec

Minęło lato, wakacje, wyjazdy...W związku z tym zaczęła się u mnie naparstkowa posucha ;) Nie kupuję naparstków przez internet, robię to wyłącznie "na żywo", dlatego ostatnio niewiele okazów pojawia się w mojej kolekcji.
W tym roku wyjątkowo udało mi się wygrzebać jakieś naparstki na wrocławskim Jarmarku Bożonarodzeniowym. Zbytniego wyboru (jak zwykle ;) nie było. Poza tym mam też już sporo naparstków z Bolesławca...
Ale, mimo wszystko, kupiłam sobie 5 nowych naparsteczków :)



16 komentarzy:

  1. Pretty thimbles by hand.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniutki bez dwóch zdań !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne.Uwielbiam naparstki z Boleslawca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne.Uwielbiam naparstki z Boleslawca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dedais muito bonitos!!
    Beijos.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Son hermosos estos dedales, yo tampoco los compro por internet.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  8. Magníficos e muito belos.
    Um abraço e continuação de uma boa semana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne!!! Widzę,że skusiłaś sie tym razem na kwiatowe motywy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, to nie pokusa, to przymus ;)
      Innych motywów nie było :)

      Usuń
  10. Dedal maravilhoso amei
    Novo Vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=06avCiMDYGA
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  11. O widzisz! Śliczne są! Takich nie mam, nieskończona liczba bolesławieckich wzorków :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ten ostatni prześliczny...

    OdpowiedzUsuń